Tisdag

I dag så stack jag och Jessica till Sandviken å handla lite, blev lite Dollar, Rusta Ica Maxi å stan å en QP i bilen på vägen hem.. trevligt! Sen hem plockade i hop hemma fixade varm smörgåstårta åoch lite marängswiss till Simon, mamma Tobbe å Even kom. Vi firade Simon som fyllde åtta år i fredags. Mamma har varit och hämtat Simon efter skolan för dom skulle åka och köpa Simons present, han valde ett par nya skridskor så nu väntar vi bara på att dom ska börja spola is här nere vid skolan. Så nu sitter man här proppmätt efter allt fikande å helt slut som människa, fattar fan inte varför jag är så slut hela tiden.. längtar bara tills jag får gå å sova typ.. I morgon ska jag faktiskt försöka ringa doktorn, orkar inte må så här längre, vill ju vara mitt gamla glada spralliga Fiffi.
Nä nu ska jag ringa hem Simon som stack ut å lekte i snön en sväng.. Oh det är ju så härligt med snö, hoppas vi får tokmycket mera snö för då blir det en lång skoter säsong! Längtar verkligen efter att få åka lite nu... så härligt det!!



Min skoter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0