Torsdag

Så ja då har man sovit till 9.30 men knappt sovit i natt.. är så jävla less på tandvärk, eller tandvärk kan man ju inte säga heller för tanden är ju borta å bara ett stort hål där men fan att det aldrig ska bli bra! Har väl fått någon inflammation där nu som ska värka å göra ont!
Äh nu är det slut pratat om att det är så synd om mig fast det är det oxå men inte så roligt för er att höra jämmt!
I går i alla fall så var jag i Gävle å lyssnade på Jonas som suttit i fängelse i Bolivia å herregud villket liv han levt å hur han har överlevt det livet är ju helt otroligt! Det var i alla fall super bra att lyssna på han men jag önskar jag kände den killen för jag har ju typ 100000 st frågor som jag skulle vilja veta om hans liv nu och då! Ja men grattis Jonas till att du överlevde och att du nu fått din Daisy och dina barn! Välkommen Jonas och Daisy till Svenssonlivet i Sverige!

Här är Jonas som överlevde fängelset i Bolivia


Här är boken om han.

Bland den bästa bok jag läst i alla fall!
LÄS DEN!!


Tack och hej så länge!
Mvh Fiffi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0