Torsdag

Ja vad ska man säga?? Har inte skrivit på många dagar nu pga att mitt liv är i en enda stor röra!!
Jäkla liv alltså, man blir ju tokig snart eller snart jag är tokig redan.. fattar inte varför jag mår så jäkla dåligt, så trött på mig själv å på att må så här. Vet inte hur jag ska förklara hur jag känner men känner mig totalt värdelös på alla sätt å det är en jobbig gnagande känsla, känns inte som jag räcker till å att jag inte hinner fixa allt som måste göras.
Har väl kännt på mig länge nu att det här skulle komma,  men bara försökt skjutit upp eller bort känslan å tänkt att fortsätt nu fiffi så fixar du det här, vara glad positiv å inte visa någon hur du mår men i måndags så bara gick det inte längre.. det sa stopp å jag bröt i hop när jag var i Sandviken så jag körde raka vägen hem å låste in mig å pratade inte med någon!! Sen har det fortsatt så å nu sitter jag här i dag å har samma känslor än men önskar jag fick må bra nu!!!!!
Vill vara glad å skratta igen!

Tack till er som ringt mig å visat att ni bryr er!
Förlåt om jag verkar otacksam å elak men ni ska veta att det betyder mycket att ni bryr er om mig!
Tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0