Torsdag

08.00
Godmorgon.
Ja då var man vaken igen å precis skickat i väg Simon till skolan, dom skulle ha mysdag i dag för dom varit så duktiga så Simon har valt att spela innebandy hela dagen å gissa om han är lycklig när han ska få göra det en hel skoldag :) hans största intresse just nu ju! Sen så skulle dom ha lite fika med sig oxå så det blev lite kakor och saft, annars så får dom inte ha kakor bara om det är mysfika. Så Simon var ju helt lycklig både innebandy och kakor i dag.. passar ju bra till ett kakmonster och innebandyfreak :) Han får säker en toppen dag! Själv ska jag börja strax med att betala räkningar.. alltid lika roligt undra hur mycket minus det blir den här månaden?? Ja ja sånt är ju livet å vad gör det om man inte får nå pengar kvar då? typ en stor vana nu så jag bryr mig faktiskt inte längre å vem säger att pengar gör en lycklig?? Hmm kanske i bland då men det är faktiskt inte allt här i livet har jag kommit på!!
Sitter å kollar på Vakna med the voice, man kan vinna en Iphone där.. I dag var det en tjej som skulle göra en snöängel i bikini ute i snön å skulle hon klara det så skulle Iphonen vara hennes, gissa om hon gjorde det?? ha ha ja självklart fixa hon det! vad skulle man inte göra för att få en sån? typ allt nästan! :)
Nä nu kaffe dax sen betala räkningar!
Puss å hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0