Fredag

Godmorgon!
I går Torsdag så blev det inget skriva (sorry)!
Hade sånt problem med att skriva ut mitt cv inför träffen på Läkerol arena men problem är till för att lösas så jag stack till bibblan å skrev ut där å precis så ringer moster å säger att alla ljusen kommit.. hmm ja sex pall som skulle bäras å packas så då åkte jag dit å vi packade in två pall i en bil sen blev det lunch, bibblan å sen bar det av till Läkerol arena.. ja vad skulle vi dit å göra? så jäkla mycket folk å tror knappast dom hade ett jobb för mig där! Vi tog ett varv där inne sen åkte vi och fortsatte att bära ljus i stället. Kom hem i halv sex tiden å då var ja så jäkla slut.. fattar inte vad det är med mig.. blir ju aldrig frisk ju! Låg i sängen under täcket å frös tills jag skulle sova..

Så nu är det fredag morgon å jag ska precis hoppa in i duschen för jag ska i väg på begravning för moster Svea.
Begravningen kommer gå bra.
Sen ska jag till moster i Sandviken å sätta i gång med ljusen.. det blir väl en hel helg med dom skulle jag tro!

Dax för dusch!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0