Fredag kväll

Så nu sitter man i soffan å har precis kollat på Idol! Simon å jag har haft myskväll efter en pizza hemma hos mamsen Tobbe å lilla syster! Hassan är på hockey i kväll så jag å Simon har haft en kväll för oss själva. Vi har myst i soffan med en massa godis, sen så böt vi till sängen å där kröp vi ner å kollade på lite tecknat tills vi somnade båda två :) Så nu är mamman pigg å njuter av att ha allt för mig själv, mitt program på tvn plus att jag kan sitta med datorn i knä samtidigt, annars får man typ välja.. dator eller tv men i kväll är allt bara mitt!!
I dag har varit en bra dag med utan en massa måste göras eller fixas. Städade överallt här hemma plus att jag var så duktig å rensade avloppet i badrummet (snusk) sen tog jag tag i all tvätt, vek den å la in den i garderoberna å sen skulle jag sätta fart på tvättmaskinen men då hade den gett upp.. åh min bästa vän sviker mig nu när det är helg.. hur ska jag klara mig?? Tur man bor i Sandvikenhus så man kan bara ringa dit så fort jag slår upp ögonen på måndag morgon å be dom komma och laga eller byta ut den! Men fatta en hel helg utan tvättmaskin!! Men nu är det städat å fint här hemma å det finns väl inget skönare med att ha gjort klart allt inför helgen,, bara att slappa å njuta nu resten av helgen!
Älskar helgerna när man har städat å bara en hel helg med mys framför sig!

Nu är kl 21.30 och det är dax för Singing bee.. det är ju så bra men önskar dom kunde byta ut programledaren Hanna.. är så trött på henne, fattar inte hur hon har lyckats fått sveriges sexigaste man?MARTIN STENMARK!! Hanna ser ju så jäkla risig,trött å sliten ut ju!! Passar inte för en man som Martin :)
Åh förresten såg ni Idol.. snacka om att Kevin är en riktig Idolvinnare!! Helt otrolig han, han sjöng på svenska i dag å var väl inte super duktig på det men kolla in killen!! Han är ju som gjord för att bli en stor stjärna! Det bara glittrar om han när han sjunger :) Å Carolas Främling sjöngs av Seppide men jag säger ju bara att ingen kan göra något så bra som min stora idol Carola.. fattar inte hur någon kan tro dom skulle lyckas med hennes låt! Hejja Carola!!!

I morgon så ska vi i väg till kyrkogården å tända lite ljus! Det måste man ju när det är Allhelgona!
Ska tända för farfar Holger, morfar Åke, moster Svea och kusin Jennifer!


Har en bild här på min lilla kusin Jennifer som hon såg ut något år innan hon dog.

Jennifer Johansson


Bilden är gjord av hennes stora syster Nettan.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0