Fredag

Så nu har man klarat av natten med feber och nu är det morgon! Skönt, har tagit alvedon så nu mår jag mycket bättre!
Har skickat i väg Simon till skolan och vikt lite tvätt, ska strax åka och jobba, ska bara jobba 4 timmar så det är skönt när det är fredag! Fast jag är arbetslös så älskar jag helgerna, är nog för att hela familjen är hemma å man kan hitta på något allihopa, eller bara vara hemma och mysa! Nästa vecka ska jag inte jobba vad jag vet än i alla fall, tänkte försöka hålla på med ljusen då innan leveransen kommer vekan därefter!
Nä nu ska jag städa i hop lite här hemma så man slipper göra det när man kommer hem!

Ses i kväll!

Just ja lär berätta, var ju på Simons innebandy i går. Det gick jätte bra men lär ju bara säga att fan hur folk kan vara.
Bara mammor som var med sina barn i går, jag som vanligt yngsta mamman bland dom andra mammorna.
Oj oj sånt viktigt liv dom andra mammorna har, alla dom andra mammorna satte sig på läktaren i ett gäng å jag satte mig för mig själv. Dom sitter å fnissar å pratar om hur duktiga dom själva är (inte deras barn) hur duktiga dom är på att träna själva med att vara ute å springa, gå på alla slags gympa pass och så klart sitter dom där i sina fina dyra kläder, den ena har värre än den andra! Nästa träning så ska dom lämna barnen själva å alla mammor ska ut till trebo och springa medans.. Kul för dom men jag är ju faktiskt där för mitt barns skull, inte för att jag tycker det är super roligt att sitta där själv i en och en halv timme men simon är ju jätte stolt och vill visa mig vad dom lär sig. Fattar inte hur folk kan vara så självupptagna! Ja ja jag är ju inte som alla andra kanske men men någon måtta får det väl vara!
Längrar tills nästa vecka så får jag höra om deras tripp till Trebo :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0