Måndag

Ja så ja nu var det måndag igen. I helgen har jag haft make over dag på mina mostrar å dom blev super fina fastan inte alla var nöjda :) Har oxå testat Guitar Hero å snacka om att det var skoj.. oj oj snart är man bäst på det!! Har nu beställt ett sånt som Simon ska få på sin födelsedag tror han kommer bli glad. Sen har jag fixat mycket med ljusen för i dag bär det av till Stockholm. Kommer bli roligt å hoppas på mycket försäljning. Sen i dag ska jag ringa Coop i Sandviken som ska lämna svar på om dom ska ta in ljusen i sitt sortiment.. då händer det grejjer!! HOPPAS! Nä nu ska jag strax åka till moster och packa bilen full med ljus. Måste försöka snygga till mig lite först men det känns inte roligt i dag.. måste göra slingor, har ju värsta utväxten å för att inte tala om min kropp.. den är tjock i dag oxå men men bara att göra det bästa av situvationen å tränga på sig ett par brallor å en tröjja å försöka dölja det som finns under kläderna.. Fan nu måste jag banta strax men inte i dag för i dag blir det lunch med mostrarna i Stockholm! Nä nu dax för min makeover.. Från morgonrock å diadem å toffs till värsta snygga outfitten :) På återseende!

Stockholm here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0