Måndag

Godmorgon!
Simon väckte mig kl sex i morse av att han hade jätte ont i magen.. han har hat ont i magen nu till och från några dagar.
Då var det bara att upp och hoppa bädda ner Simon i soffan och sen ringa till skolan och sjukanmäla honom. Nu ska jag koka lite gröt åt mig och simon få se om han får i sig det, får åka och köpa cola sen när affären öppnat. Han har tjatat om cola sen han vaknade för mormor säger ju att det är bra för magen med cola. Han var ju hos mormor i går och hade ont i magen där oxå så mormor åkte ju så klart och köpte cola till hennes lilla Simon :) Skulle Simon vilja att mormor plockade ner månen åt han så skulle jag inte bli förvårnad om hon försökte i alla fall :)
Nä nu blir det att koka gröt!
Se you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0