Onsdag

Gick upp i sjutiden gjorde klart allt för Simon och skickade i väg han till skolan. Sen var det dusch och påklädning, engagerade mig inte så mycket, tog svarta byxor, vit tshirt och träningsoveralls jacka.. Det fick bli som det blev, var ju bekvämt i alla fall :) Väntade på att moster skulle dyka upp men hon blev lite försenad (hon kanske rökte).Ringde dit jag skulle jobba i morgon å kollade tider och sånt så nu är det klart. Moster kom och vi gav oss i väg på nya vägar!
Först Falun sen Borlänge centrum sen Kupolen , Hofors Blomsterhandel och sist Storvik! Fick ut en massa reklam och några ljuskartonger sålda på plats! Känner mig nöjd med dagen ochvi åt ju god mat oxå (kina buffe).
Så nu efter en heldag av ljusförsäljning god mat och en massa tok och skratt i bilen så är jag hemma igen. Skönt.
Ska fixa lite här hemma nu innan sambon kommer hem.
På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0