Onsdag

Godmorgon.
Nu är kl strax efter åtta och jag har skickat i väg Simon till skolan, tagit en dusch och kaffet strax klart!
I dag ska jag fixa mitt CV inför morgon dagen på Läkerol arena... ja man måste ju åka dit å vem vet om jag kanske har ett nytt jobb efter i morgon?? ha ha tror inte det men det är väl värt en chansning! Sen i dag kommer Simons pappa hit för vi ska göra om shemat om hur vi ska ha Simon, vill att han ska vara här varje skoldag ja så det blir ordning men han lär väl få träffa sin pappa oxå.. Ja vi får se vad vi kommer överens om i dag!
Nä nu ska jag hämta kaffe å sätta mig ner med CV.. ska försöka göra ett bra! Såg att Ikea skulle vara där å vem vill inte jobba där??? Jo jag i alla fall!!!!  Hoppas hoppas hoppas!!
Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0