Söndag

God förmiddag!
Så nu har jag äntligen fått tagit datorn! Hassan har suttit och spelat sen han vaknade.. han är så tråkig! Snacka om abstinens man får när man inte ka sitta vid datorn :) Men nu äntligen har jag fått bort han i från den! :) Nu är den min!!!
Jag har tvättat lite, kört Simon till moster Evelina. Simon ville följa med Even å hämta sin mormor som kommer i från Helsingfors i dag. Laddade hem en ny ljudbok i går å la in den på mobilen. Emma Mias dotter heter den! Den är jätte bra, lyssnade hela kvällen i går och även i dag. Perfekt att ha den som ljudbok i mobilen för då kan man lyssna när man vill. Har även suttit på förmiddagen med alla papper till Alfa kassan.. så jäkla drygt typ hundra papper som måste fyllas i och kopieras å sånt skit, har nu gått tre månader sen jag anmälde mig arbetslös hos dom och har fortfarande inte fått pengar än.. Härliga fattiga liv! Hoppas man blir rik i nästa liv i alla fall!
Nä nu ska jag skrapa i hop kronorna å åka och köpa mjölk :) Nja inte så illa men nästan i alla fall. Tur man har en mamma som alltid hjälper mig när jag behöver! Tack tack kära mamma!
Så nu är det dags för lunch....
See yaaa

Förresten så undrar jag var min moster eva håller hus... hon var inte ute på msn på hela kvällen i går och det är ovanligt!
Börjar nästan bli orolig! Kommer hon inte in snart så lär jag ringa henne!



22.00
Säger bara godnatt nu!
Orkar inte skriva mer i dag!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0