Tisdag

Godmorgon!
Nu har jag precis skickat i väg min son till skolan. Han är frisk nu, han hade haft ont i magen till och från sen förra veckan men i går morse kräktes han en gång sen var han hur pigg som hellst. Var nog det han behövde för nu är han jätte pigg å ville så gärna gå till skolan i dag. Så okej han fick gå till skolan i dag!
Så nu sitter man här i sin ensamhet :) ha ha men det här är skönaste stunden på hela dagen tycker jag, sitta under fläkten med en kopp kaffe å dagens tidning i lugnan ro! Undra vad man ska hitta på i dag då? Hmm kanske ska sätta upp mina nya gardiner... Var till Dollar en sväng i går å då kunde jag ju inte låta bli att köpa dom där fina gardinerna.. vaddå dom kostar ju bara 50kr å dom var ju helt perfekta för mitt sovrum.. Super snygga! Ska visa så fort jag satt upp dom!
Åh jag önskar jag hade mycket pengar nu.. har inte varit till mitt smultronställe (Valbo) på hur länge som hellst, känner verkligen att jag skulle vilja handla nu.. fan vad jobbigt det är att vara fattig! Dryyygt!
Äh Fiffi sluta tycka synd om dig själv nu å gör nå roligt!
Ja ja får väl hitta på något nu så dagen går fort!
Bye bye

Kväll
Fick ganska mycket gjort i dag. fixade gardinerna, var till det där jäkla tråkiga arbetsförmedlingen storstädade, städade simons rum å lagade kyklinggryta.. ja känner mig rätt nöjd nu över dagen som varit! Nu har har jag satt mig i soffan å precis kollat på det där nya programmet om jobbiga ungar å nu är det desperate hosewifes å data taim!
Ska lägga in kort på datorn nu så ska ni få se mitt hem :) Intressant va? haha ja ja kanske eller kanske inte...
Ska fixa in dom nu så snart får ni se dom i alla fall.
Hej så länge

Så nu är bilderna uppe på vårat hem!
Nu ropar sängen på Fiffi!
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0