Torsdag

9.00
Godmorgon!
Vaknade med att Simon ringde på dörren strax för åtta, han hade bråkat med dom "stora" killarna på skolan och vågade inte gå tillbaka, hoppade i kläderna och följde med han ner till skolan och pratade med fröken. Så nu är det bra och han är i skolan igen. Ska i väg och jobba om ett litet tag men är super förkyld å underläppen är som en negerläpp, har fått nå munsår! Typiskt bara för man ska få jobba i dag men får köra med alvedon och säga att jag börjat med botox i läpparna (hade bara råd med underläppen). Efter jobbet så ska jag hämta Simon på fritids för han längtar hem till sin mamma nu, ville inte vara kvar hos sin pappa till i morgon, han ringde mig i går kväll och var ledsen å sa att han ville komma hem nu å då finns det inget annat för mig än att ta hem han, skulle kanske säga åt han att han fick vänta en dag för det är ju så vi bestämmt men det går inte för mig.. längtar han så vill jag att han ska vara här hemma så klart! Efter jobb och hämtning på fritids i dag så är det dax att sticka till Jernvallen för Simons innebandy träning sätter i gång igen.. Ja nu är det dax igen för att boka in alla helger med att sitta och åka runt på alla matcher, träningar och i år ska alla föräldrar hjälpa till i cafeterian och sånt men vad gör man inte för dom man älskar :) Simon älskar ju innebandyn så det är klart han ska få spela!!!
Ska bli roligt att jobba i dag känner jag, har jobbat där mycket för några år sen så det ska bli kul att träffa alla som jobbar där, dom är hur bra som helst där att jobba med, inga gamla ruggugglor som det finns på vissa andra ställen :)
Nä nu ska jag trycka i mig lite alvedon kaffe och ta en dusch så kanske jag piggnar till lite!

Ha en bra dag!

21.15
Godkväll!
Så nu är jag slut som människa! Haft fullt upp hela dagen i dag men nu är allt klart för den här dagen, Simon har nu somnat och jag krypit ner i soffan, nu har jag tid för att vara sjuk en stund! :) Precis druckit en varm kopp choklad för min stackars hals :( Ska krypa ner i sängen nu å tycka synd om mig själv!
Ses i morgon.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0