En vecka senare! (Söndag)

Borta bra men hemma bäst säger då jag!
Så nu har man varit bort en hel vecka, ja vad säger man?? Det har varit både bra och däligt. Vädret har varit till och från hela veckan. Härliga dagar på stranden har vi haft jag och mamsen, roliga shopping turer med mycket prutande och roliga fynd :) Kvällarna har varit lite jobbiga i bland, har längtat hem ganska mycket då men sen när solen har gått upp igen har jag mått bra! Finns det nå härligare än att få ligga på stranden vid havet under den stekande solen? Nääää det är mitt liv det! Har funderat lite.. skulle vilja ha ett eget hotell i utlandet ja, ja mitt eget alltså å sköta det själv. Ett litet mysigt hemtrevligt ett på stranden, jag och min lilla familj skulle bo där och sköta det. Eller så får jag göra det när Simon blivit större, det är i alla fall en dröm jag har! Vill resa mer nu känner jag, nästa resa blir med familjen i alla fall. Thailand skulle inte vara helt fel! Känner att simon är stor nog nu för att följa men och han skulle trivas hur bra som hellst på stranden! Kan man åka med mormor en vecka så kan man åka med Simon kan ja lova :) Nä nu ska det sparas pengar eller först kanske jag ska se till å få några men sen så blir det spara och sen bär det i väg!!!
Skönt att vara hemma igen! Har ätit en pizza legat i soffan å kollat på tv. Kan det bli härligare?? Knappt! Nä nu ska jag strax lägga mig i MIN säng utan alla flugor :) har varit vaken sen fem i morse så jag känner mig rätt slut nu!

Sov gott nu moster Svea!

Puss och godnatt sverige :)
Ska lägga in lite kort i morgon från min oförglömmliga resa till Tunisien men mamma och mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0