Fredag

08.55

Goodmorning!
Så nu har jag vaknat och duschat. Ska och träffa mamsen snart för vi ska vara på Ticket kl 10.00. Ska kolla om det finns någon resa fast jag har inte bestämmt mig om jag ska med än... Fan vad jobbigt det blev nu när dom lära åka så snabbt! Känns jobbigt att sticka i från dom här hemma, typ bara lämna över allt på dom men alla säger åk... klart dom klarar sig utan dig. Jo jag vet men vet inte varför det känns så svårt. Är nog bara egot som kommer fram å tror att allt måste skötas av mig! Innerst inne vat jag att det skulle gå jätte bra för Hassan är faktiskt helt underbar med Simon och det kanske skulle vara kul för dom att vara utan mig en vecka? Hmm vad tror ni, vad skulle ni gjort? Fan vad jobbigt det är!!!!
Äh jag sticker till mamma strax i alla fall och ser hur det känns när vi är å kollar på resa, kanske inte ens hittar någon, då blir valet lätt i alla fall :)
I dag kommer min älskade son hem i alla fall och i kväll blir det mys i soffan kan jag lova!!
Måste skynda vidare nu vi hörs senare!

      SIMON



20.00
Oj oj villken dag jag haft!
Hämtade mamma och åkte till resebyrån å väl där bestämde jag mig efter mycket om och men!
Ja jag hänger med dom och vi sticker redan på söndag morgon, planet går 06.00 så vi åker hemifrån på lördag natt.. ja i morgon natt redan... gissa om jag har haft och har fortfarande fullt upp! Tok mycket att fixa, inte bara att packa åt mig själv inte, ska ju fixa för min familj som ska klara sig utan mig oxå :) Har nu fixat all tvätt handlat å skrivit typ tusen lappar åt Hassan så han inte glömmer något!! Hi hi tror hela världen kommer rasa här hemma utan mig ja :) Nu är min älskade Simon hemma i alla fall och vi har nyss spelat FIFA med honom.. ja jag vet, super tråkigt men Simon ville ju så gärna så jag ställde upp, inte för jag fattade något bara tröck på alla knappar samtidigt ja :) Simon blev nöjd i alla fall när mamsen var med på en match! Oj snacka om jag är nervös nu inte för resan men för allt runt om kring! Nä nu måste jag fortsätta här hemma!
Föresten det är till Tunisien jag ska om ni vill veta!
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0