Lördag

21.20
Godafton!
Har haft fullt upp sen jag vaknade i morse! Har nu fixat allt inför resan i natt och allt för familjen som ska vara hemma!
Gud fattar ni om några timmar är jag på väg... oj oj vad härligt det ska bli! Sola hela dagarna å mysa på kvällarna! Men ärligt så kommer det att bli jobbigt att vara i från mina älsklingar sååååååå länge! Men dom kommer ha det bra, dom ska ha bus vecka och jag ska inte få veta vad dom gjort på hela veckan och simon ska tjuv sova på min sida i sängen :) Åh vad jag älskar dom!! Tack Hassan för du ställer upp för mig så jag får komma i väg lite! (LOVE YOU) Bättre sambo än dig går inte att få tag på! Förresten var hem till mormor i dag för jag hade handlat lite åt henne å snacka om att hon hade resfeber, tänk er själv aldrig flygit eller varit utomlands! På tiden att hon skulle få komma i väg tycker jag! Hon hade packat å donat när jag kom men var lite orolig för hon hade faktiskt åtta par trosor med sig och hon tyckte dom vägde så mycket :) Hon visade mig dom å sa att hon hade rätt stora så det kanske var därför dom blev tung ha ha hon är ju för gullig hon! Nä nu ska jag packa i det sista i väskan och hoppa på den så den går att stänga :) har kläder med mig för en månad typ.. men men bättre med för mycket än för lite :) Sen ska jag vila lite om jag inte får feber (resfeber)
Nä nu säger jag bara bye bye Sweden, Tunisia here we come!
Vi ses om en vecka!
Puss och kram på er!
Älskar er Hassan Simon och lilla syster, ta hant om er nu!

Ps! Lycka till med ljusen nu mostrar!

Här nedan kan ni följa oss på vår resa.
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=317853&userId=152001

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0