Måndag igen!

Sov nästan till tio i dag.. ja jag är helt chockad själv :) Men så himla skönt, somnade som en liten gris i går när jag la mig i sängen! När jag vaknade fick jag ta mitt svenska morgonkaffe och dagens tidning och sätta mig på min lilla pall under fläkten i köket! Finns det nå härligare?? Sen var det dags att köra i gång lite tvätt och packa ur resväskan. Pratade en massa i telefonen oxå sen en dusch sen bar det av till stan för att hälsa på mostrarna! Skönt att se dom och det där med ljusen kommer bli kanon det känner jag!! vi bestämde att vi skulle åt andra hållet på Onsdag och nu är inte inte många kartonger kvar innan första båten är rodd till land :) Sen resten kvar men första målet snart nått! Nice! Sen var man hungrig i kulan så då åkte jag förbi mamsen på hemvägen å fick lite mat där innan jag åkte hem. Sen kvart i sex kom hassan hem å då åkte vi till familjen Khries och fick kvällsmat! Som jag inte ätit arabiskmat nu ett tag fick väl fortsätta en dag till men i morgon blir det stuvade makaroner kan jag lova!! På hemvägen var vi förbi Willys å storhandlade mat eftersom det var eko i både frys och kyl här hemma, men nu är det påfyllt igen så vi kan mätta alla våra magar här hemma igen :)

Nu är det kväller för Fiffi känner jag!
Have a nice night! (Visst är jag duktig på engelska nu efter en veckas övning)

Puss & Kram
Ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0