Måndag igen!

Började min dag med ett utbrott över min vikt.. hmm hur kunde alla kläder bli för små? Jo jag tror jag vet!
Blev sambo för något år sedan och intresset för god mat och hemmakvällar blev mitt liv :) Men jag lovar hat haft en härlig lung och mysig tid! Och än är den inte över men måste nog börja röra på mig lite igen innan man rullar farm.
Äh slut pratat om min vikt nu, är som jag är just nu (rund och go )

Slängde i alla fall på mig ett par brallor och en tröja tillslut och stack till mina små mostrar i "viken"
Vi hade företagsmöte :) gick igenom det sista inför min första kundträff.
Satte mig i bilen stack till Maxi å köpte en penna och en banan ( ville ju inte att det skulle mullra i magen när jag ska sälja inte ) Nervös hann jag bli i bilen på väg in till affären där jag nu skulle fråga efter inköpschefen. Tänkte, ja ja fiffi det här klarar du! Väl inne på affären är inte chefen där men pratar med personalen och dom blir jätte intresserad! Härligt tänkte jag å sen pratade jag på ( vet inte riktigt om vad men det flöt på i alla fall ) lämnade i alla fall ett infoblad och dom skulle beställa av oss sen när hon hade pratat med chefen. Så ja tack så mycket så hörs vi snart sa jag! Känner på mig att dom kommer att ringa för dom blev jätte glad när jag kom! Pust så var det avklarat! Hur enkelt som helst. Undra varför jag blev nervös för före egentligen??

Nu var klockan nästan halv fem, lära åka hem eftersom jag.bara hade en liten banan i magen å lite kaffe sen frukosten.
Åker hem gör lite gröt för jag var tokhungrig. La mig på soffan en stund mätt å belåten.

Sätte mig och krånglar med datorn men lyckas nog få den att funka tillslut med mosters telefon support. (Tack)

Så nu är klockan 22.30 och börjar bli rätt trött, ska krypa ner i sängen å kika lite på tv!

Min dag: Känner mig nöjd med min första dag som försäljare, klarade i alla fall av en träff i dag och det är bättre än ingen :) Bara att kämpa på nu så blir det här något stort!


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0