Tisdag

Vaknade av telefonen kl 8.55 min kära vän ringde och väckte mig.. brukar alltid vara vaken då men för en gångs skull sov jag då. Gör inget att hon väckte mig tycker om att gå upp i tid ja. Ja jag vet jag börjar bli gammal :) Knäppte på kaffebryggaren, pratade i telefonen och drack mitt morgonkaffe. Pratade alldeles för länge, skulle ju ut och fortsätta att sälja ljus men får ta det efter lunch i stället. och så var det dax för att sätta på sig dagens kläder (hatar kläder eller min kropp just nu ) Hittade i alla fall min sambos jeans och ja tro det eller ej men jag kunde ha dom!!!! Så ja fiffi bra jobbat dom får det bli i dag! Skönt att det var avklarat! Sitter nu och väntar på att klockan ska bli efter lunch så jag kan ge mig i väg på nya äventyr. Gick ju bra i går tycker jag för att vara första gången och känner på mig att det kommer gå bra i dag oxå! Känner mig på bättre humör i dag än i går efter allt klädkrångel! Och just ja i dag har jag ju lite vitare tänder oxå, provade ju bettskenan med blekmedel i går.. ja ja inte för att det syns men det stod att man lära använda den några gånger innan resultat och i kväll åker den på igen så snart så har man hollywood smile (eller så inte) Hoppas i alla fall!
Nä nu ska jag i väg och möta världen!
Önska mig lycka till!
Lycka till fiffi!
Tack fiffi!
Så ja nu känns det bättre :)

Berättar i kväll om hur det gick!

Gå gärna in på www.minnesljus.com och kika på mina mostrars verk!
Helt fantastiska ljus faktiskt!


See yaaa.


17.00
Så ja då har jag precis kommit hem igen efter en sväng till stor staden å ja det gick super bra! Sålde 20 kartonger med ljus! Över förväntningar faktiskt, ska tillbaka i morgon för jag har bestämt träff med två ställen och hoppas jag lyckas lika bra där. Första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att bya obekväma kläder till mysisarna och en stor tröja! Tack till dig som uppfann mysbyxorna! Ett liv utan dom skulle inte vara ett liv, skulle vara en mardröm!
Ja ja mysisarna på och en alvedon i magen pga fruktansvärd huvudvärk sitter man nu här igen framför datorn, ska nu lägga in beställningarna och sen är det dags att laga kvällsmat till familjen.
Måste fixa lite nu, ses sen!

Bye bye

21.00
Ja jag vet att jag börjar bli tjatig men älskar att skriva här!!!! Läs inte om ni inte vill :)
Så nu har jag nyss tittat på Idol och det ä ju bara för roligt att se på, i dag var det en kille som var med som jag tror vinner årets idol, kommer inte i håg vad han heter men ska kolla upp det strax så återkommer jag med hans namn. Robin Bengtsson hette han.
Pratade med moster innan idol och hon berättade att butikschefen för stället jag var på i går hade ringt och var jätte intresserad och ville beställa massor av ljus. Gud vad glad jag blir! Lyxhustrun närmar sig :)
Struntar i vikt nu och koncentrerar mig på ljusen tror ja, känns som det går bättre så!


23.00
Nu börjar huvudvärken komma sig smygandes så känner att det är dax för sängen.. har suttit här framför datorn nu ett tag, glasögonen är på och bettskenan med blekmedel suttit i ett tag.Känner mig verkligen vacker nu :) NOT!
Snart så kommer jag att bli det... Drömmer; hoppas och önskar det i alla fall. Tur man har folk som älskar mig för den jag är! Förresten tack för sällskapet i dag lilla syster, du är bäst du! Älskar dig min vackra syster och bästa vän! Puss på dig♥

      ♥Lilla syster♥

Min dag i dag: Toppen!

Sov så gott!
Ses i morgon.


Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Va bra du skriver :)

2008-09-16 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0