Tisdag.

Godmorgon!
Vaknade strax före åtta att Simon kom hem, han hade ont i mage och var ledsen. Han var mamma sugen, vi har ju inte träffats på över en vecka så han ville vara hemma med mig i dag å jag kunde ju inte skicka i väg han när han var så ledsen. Så i dag är vi hemma och myser bara vi två, vet att man inte får vara hemma i från skolan bara så där men vi skyllde på magen :) Nu har vi ätit frukost och ska krypa tillbaka ner i sängen och mysa framför tvn.
Ses senare.

21.05
Så nu var jag tillbaka här igen då! Roligt va?? haha.
Min dag har inte varit nå speciellt att berätta om, har mest legat i sängen och myst, sovit och tittat på tv med min lilla älskling! Skönt att han har varit hemma i dag, kände att vi behövde få ha en dag för oss själva! Puss min lilla älskling.
Å gissa vad vi åt till lunch... Jo äntligen fick jag mina stuvade makaroner... sååå gott! Till middag gjorde jag hemgjord potatismos och kött, GRIS kött :) snacka om det är gott med gris i bland eller hur älskling? :) Ramadan sista dag i dag är det ju oxå, skönt för familjen Khries, fattar inte hur dom klarar det! Fick hem en resekatalog i dag åååååååå jag vill till Thailand! Ska ju jobba torsdag fredag så få se om dom pengarna räcker för oss tre till Thailand två veckor.. haha nä skulle inte tro det men drömma kan man ju. Å förresten jag har en ny favorit i Idol nu Kevin heter han snacka om att han kan sjunga! Villken röst, synd bara att han inte ser så skit bra ut men han kommer jag att hejja fram till final så hans mamma får se han på final i från himlen!
Nu ska jag strax sätta i gång med att göra matsäck åt simon som ska på utflykt på skolan i morgon, skönt att ha det gjort i kväll redan så slipper man hålla på med det i morgonbitti! Efter jag skickat i väg Simon till skolan så kommer moster Eva för vi ska ut på nya äventyr i Dalarna! I morgon kommer det gå bra känner jag! Men Eva rök du det är lugnt det jag fixar kunder ja :) Får ju sällskap i alla fall å det är skönt! Nä nu ska jag sluta prata om mitt spännande liv (not) för i dag.

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0