Torsdag


19.30
Gokväll!
Sov typ hela eftermiddagen ända fram tills Idol började i går. Vet inte vad det var med mig, trodde jag skulle bli sjuk men i dag har jag varit pigg, var nog bara slut som människa!
I morse när jag vaknade så var det bråttomt, skulle träffa mostrarna innan resan till Uppsala så påklädningen här hemma innan gick bra, hade lixom ingen tid att leta fel och volanger :)
Hämtade upp moster hos andra moster och sen bar det av på en tripp till Uppsala.
Resan dit gick jätte bra. När vi väl var framme så var vi ju jätte hungriga och som ja sa förut vill amn inte möta kunder med en mullrande mage så då bar det av till till första mat ställe. Burger King var det första vi såg så vi beställde ett varsit Agnus meal eller som moster sa när hon beställde två nr 4.. ha ha hon vågade inte säga Agnus :)  ( Vi gick bort dom kalorierna under dagen ) Ja ja nu var vi mätta i magen å redo att besöka ljusköpare! Vi satte i gång och letade efter blomsteraffärer. Vi hittade ett köpcentrum och där såg vi vårt första besöksoffer! Frågade moster om hon eller jag skulle ta det men hon var nervös så jag kunde väl börja tyckte hon... ha ha så fortsatte dagen med att jag besökte affärerna och hon väntade utanför för jag hade ju börjat så då kunde väl jag lika gärna fortsätta. Efter vi hade gjort stan så försökte vi leta lite utanför men inte med något bra resultat, tok svårt att hitta när man vet nada shit om var man ska leta. Ja men känner oss rätt nöjda efter dagen, vi fick komma ut lite, se lite folk och skratta en hel del. En mysig dag alltså! Nu är jag hemma och har lite beslutsångest om hur jag ska göra med utlandsresan. Mamma måste åka i början av veckan för hon ska till doktorn veckan efter¨å lär vara hemma till dess. Simon är ju här med mig nästa vecka så det känns lite jobbigt om jag ska vara borta hela veckan han är här, ska fundera lite till på saken. Tack min älskling för du ställer upp för mig och tar hand om simon om jag skulle åka! Vet att ni skulle ha det jätte bra utan mig! Älskar dig my love!
Nä nu ska jag fixa en äggmacka innan idol börjar! Ägg är väl inte så onyttigt? Smörgås? Nä struntar i om det är onyttigtför nu efter den här dagen är jag värd lite äggmacka i soffan till idol!
Tack moster för en toppen dag! Nästa gång blir det största staden! ( Öva hemma på familjen att vara försäljare så kommer det gå bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0