Välkommen till min värld!

Ja nu var det min tur att börja blogga! Vad ska man blogga om då? Hos mig får ni vara med på mitt spännande liv som lyxhustru :) Hmm kanske inte så spännande och inte lyxhustru heller (bara nästan ) men har ett liv i alla fall! Jobbar lite extra i bland om det behövs annars mest hemma och sköter om mitt hem och min lilla familj som består av min kära sambo och min kära son. Vi bor i en lägenhet på landet och trivs som fisken i vattnet! Men just ja jag är ju försäljare nu oxå åt mina kära mostrar åt deras egna minnesljus ( www.minnesljus.com ). Jätte roligt faktiskt! Annars är mitt liv rätt lugnt just nu.
Häng med så ska ni få se hur min vardag är och om allt går bra med ljusen så ska jag få en del och då blir jag en ÄKTA lyxhustru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback