Bad hair day!

Ja det kan man verkligen säga att jag har.. beror nog inte på dagen utan att jag har en hemsk utväxt! Måste göra slingor men det är ju sååå drygt! Kanske ska färga håret brunt i stället så man slipper slinga det var och varannan vecka! Men åh jag vågar inte färga det mörkt, har ju alltid haft ljust ju, skulle väl se ut som ett jäkla spöke men det skulle vara såå skönt att slippa allt krångel. Hmm måste fundera på saken... blir helt pirrig bara jag tänker på att färga håret! Hi hi!

Äh jag ska nu åka och sola lite.. kanske blir fräschare då :)

Kommentarer
Postat av: Moni

sv: busigt... kan inte skriva här vad jag ska göra men we talk later på msn ;)

2009-01-12 @ 21:20:32
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: sandra

snälla prova färga håret brunt:) det är ju bara att färga om det skulle bli alldeles tokigt:)

2009-01-12 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0