En helt vanlig Måndag.

Så ja då har man varit på skolmöte om Simon och det gick super bra! (känns bra!) Sen ringde Rikard ang min skoter som krånglade i går när vi var ute och åkte.. den visade en varningslampa för något var fel... typiskt tänkte ja när det äntligen kommit snö så ska jag inte kulla åka men förhoppningsvis så blinkade lampan för att det ska vara något fel på handtagsvärmaren åh shit pommfritte vad glad jag blev för dom är ju en fjärt i rymden för om det skulle ha varit något fel på motorn!! Hoppas nu å håller tummarna tills Rikard kommer hem och ska kolla på det!! Är det bara det felet så kan jag lova att jag och Jessica ska ut och åka i kväll!! Hi hi det är ju så skoj ju blir helt lycklig och ett härligt pirr i kropppen när man åker :)
Nu ska jag och Simon baka bullar.. hmm eller jag får väl baka å han fika för han har redan tappat tålamodet å då är degen bara på jäsning än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0