Fredag

Godmorgon alla morgonpigga :)

Klockan är nu åtta och har precis skickat i väg Simon till skolan! Dom skulle ha matsäck med sig i dag för dom skulle åka skridskor och Simon var överlycklig i går när han kom hem och berättade att dom skulle göra det, ja sen så äntligen när dom spolat planen här å det var dax för skridskor åkning i skolan så ska det bli plus grader.. så typiskt och så tråkigt för barnen! Simon hann i alla fall åka ett par timmar i går men nu är skridskoplan bara vatten!! Tråkigt!

I går kväll så kom Hassans syster hit, hon ska vara här ett par dagar nu för hon behöver komma hemifrån ett tag! Och Simon ska faktiskt åka till sin pappa i kväll å vara där heeela helgen.. känner att det var på tiden, jag behöver andas ut lite å ta det lungt lite... Kommer bli bra för både Simon och mig, han behöver träffa sin pappa och jag behöver lite egen tid. Kanske låter konstigt för er men det kan vara jobbigt i bland att vara mamma, visst älskar jag Simon mest av allt å kommer sakna han så det gör ont i hjärtat men känner att jag behöver nya krafter för att klara av att vara mamma igen. Simon är just nu väldigt mammig, vill inte vara utan mig en sekund! Han är med mig när jag pratar telefonen, går på toa, duschar ja vad jag än gör.. Han kommer in till mig på nätterna och lägger sig för han drömt mardrömmar säger han så vi är nu med varandra dygnet runt! Det är min tokkille Simon det hi hi världens bästa lilla Simon! Så därför behöver mamman en liten stund att andas ut i helgen sen så har jag nya krafter tills på söndag när han dyker upp igen!

Världens bästa Simon!

Våran hund Alfons!


Kommentarer
Postat av: emelie

vilka sötnosar :D

2009-01-11 @ 13:31:28
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; detsamma! kram

2009-01-11 @ 13:43:23
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0