Fyndat

Simon och jag stack till Valbo en sväng för vi hade inget att göra!
Vi skulle på Toys r us en sväng å handla upp Simons pengar :) Där blev det legoköp tills hans pengar var slut å jag lära ju bara springa in på Stdium oxå :) love that store! Å gissa om jag fynda där.. Hitta en hur snygg jacka som helst, röd å precis som gjord för mig :) satte på mig den å den bara lära jag ha men så var det nå felsytt i armen som inte syns men kändes lite (pyttepytte lite) men fiffig som jag är så klagade jag på den å fick den 100 kr billigare alltså slutpriset blev 399 kr från 999 kr till 499kr sen blev den min för endast 399kr!!!!!!!!
Känner mig sååå nöjd å fin i den!! Nu ska det byggas lego sen måste jag nog ut så man får ha den nyfyndade fina jackan på sig lite! Yes yes yes!

Vi ses kanske ute lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0