I kväll är det dax att visa sina dolda talanger!

God förmiddag!
Vaknade med ett ryck i natt kl 03.00 av ett jäkla liv utanför.. grannen hade besök av nå danskar som inte kom in i porten i natt efter en ölrunda.. lära tillslut gå ner och öppna porten åt dom så dom kom in! Sen kom Simon hem tidigt i morse så nu är man helt slut... Simon har precis åkt till en kompis men kommer hem i fem tiden å då ska vi allihopa åka skridskor.. har väl inte stått på ett par skridskor på typ femton år men o kväll är det dax att visa sina talanger hi hi kommer väl bryta både armar och ben men vad gör man inte för sin son som så gärna vill se mamsen på ett par skridskor :)
Få se i kväll om jag lever.. lever jag så syns vi i kväll om jag inte får tillbringa natten på sjukan :)

Önska mig lycka till tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0