Klart!

Mötet på Hälsocentralen blev inställt av hon på Försäkringskassan, skönt får då slapp man det. Somnade på soffan men det ringde på dörren efter stund å då kom en kille som skulle kakla mitt kök! Klev in i sovrummet och höll mig där till Simon slutade skolan.. gick ju inte att vara i köket så efter Simon slutat skolan så åkte vi in till Sandviken och köpte en DC mössa åt Simon.. har lovat han en sån nu hur länge som hellst å han blev överlycklig i dag.. Nu har äntligen kakel killen gått å det blev super fint, lite småfix som han skafixa i morgon bara sen klart!!
Har funderat hela dagen på min kökstapet... den passar lixom inte in nå mer nu när jag valde det här kaklet men tror jag ska kika på Rusta om dom har någon snygg tapet som passar köket... Vågar inte berätta för Hassan att jag funderar på att tapetsera om för det gjorde jag rätt nyss men men kan nog inte låta bli! Snart slutar Hassan jobbet å då ska han ut och åka skoter... Fan jag vill ju åka men lär väl vara snäll å låta han åka i dag då å jag kan behöva vila kroppen för jag tänkte åka i morgon kväll igen.. Har inte sagt det till Hassan än men tar det vid rätt tillfälle ha ha!
Nu ska jag stoppa Simon i ett bad!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0