Kuckelikuu klockan är sju!

Morron morron.
Ja klockan är nu sju men vi har redan varit vaken en stund.. klev upp tidigt för i dag var det mycket som skulle packas innan Simon skulle till skolan! Dom ska åka skridskor och ha matsäck plus att han ska till sin mormor direkt när han slutar skolan och sova över där i natt. Ja det blev tre pakade väskor som nu står klara här... Själv ska jag strax ta en dusch och sen i väg till Kupolen med lilla syster! Men burr var kallt det är i dag - 15 grader här hemma.. Fy fy vad kallt!!
Men nu är det bara snö som fattas här hemma men tänker absolut inte be till varken Gud eller Allah för varje gång jag gjort det så har det gått käpprätt åt andra hållet så nu har jag slutat tro på det där med att be :) Nu önskar jag bara i smyg :)
Så ja nu dax för lite fixning av mig själv och Simon innan det är tid för att ge oss i väg!

See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0