Loppis fyndat

I morse åkte jag och lilla mamsen på loppis :) mammas största intresse just nu tror ja ha ha men man hittar alltid något att fynda på loppisar tycker jag oxå. Hittade lite små krafs så slutsumman blev 45kr för min del :) Mamsen handlade arvegods till min och lilla syster eller ja vi får se hur det blir med det men mamma tror dom tavlorna kommer bli mycket värda i framtiden å hoppas hon har rätt för då har man framtiden tryggad ha ha!
Härligt att få umgås med mamma lite själv i bland oxå tycker jag, blir inte ofta nu förtiden när man har barn.
Tack tack lilla mamsen för en mysig förmiddag å nästa Lördag slår vi till igen så kanske vi hittar mera fynd och arvegods
:)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är alltid trevligt med en trygg framtid!

2009-01-31 @ 23:32:08
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh jag älskar loppisar! Skoj för din mams med tavlorna ;)

2009-02-01 @ 13:36:35
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0