Varning för Mc Donalds




Syster slutar kl 24.00 på Donken i natt så hon ringde nyss och frågade om inte jag kunde hämta henne för hon var inge pigg och ville sova här hos oss i natt så självklart hämtar ju jag henne.. Är ju hennes extra mamma ja ju å hon tycker om att vara här hos oss för jag alltid fixar allt å pysslar om henne hihi.. Vad gör man inte för sin lilla syster??

Har bara ett problem, klockan är nu 22.30 och det är en och en halv timme kvar tills jag ska hämta henne... hur ska jag hålla mig vaken? sitter ju här nu å jäspar så tårarna rinner.. får försöka stå ut, inte lägga sig ner i soffan inte, nu blir det sittning i soffan!
Förresten hur kul är det inte att ha långa naglar när man skriver på datorn då? Jag ser ut som en sekreterare plus att ljudet mot tangentena är ju så underbart:) Ska kanske sätta på mig kjol å kavaj å leka sekreterare tills jag lär åka och hämta henne.. he he skulle va skoj det! Har även dimanter på tumnaglarna å hur snyggt och exklusivt är inte det! Åh vad jag är nöjd och lycklig för mina naglar!!!


Kolla in den här bilden.. han har ätit för mycket på Mc Donalds han!!!!



Hmm vill man äta där nå mera? Vill ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0