Nytt år!

Ja nu är det nya tider och år 2008 är ett minne blott, nu börjar nya tider med 2009!
Ja men vad betyder det att det är ett nytt år??
Hmm ja kanske att man blir ett år äldre men sen då? Kanske kommer en massa bra å jag kanske får ett super jobb.. Ja vem vet? Man kan ju alltid hoppas!
Det jag önska mig det här nya året är:
- Ett jobb.
- En ny soffa ( stor å rymlig)
Ja det är vad jag kommer på men sen så klart önskar jag ju att alla mina nära och kära får vara friska såklart men det förstod ni väl att jag vill!

Ska nog inte ha för höga förväntningar på det här året för jag tror faktiskt inte att det blir bättre än vad man själv gör det till!
Vad Tror ni själva om de nya året?
Själv ska jag kämpa på för att det ska bli ett perfekt år!!
Det första jag ska göra nu till att börja med är att fixa frukost till min Simon som sitter här bredvid mig å tjatar: mamma jag är hungrig, mamma jag är ju jätte hungrig!! Ja ja säger jag ska fixa snart. Å nu är det dax innan han svälter ihjäl :)

Ha en bra dag!
Kram Fiffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0