PARIS HILTON nu är hon min!

Vimsiga Fiffi!
Min doktor ringde nyss å frågade varför jag inte kom idag..hmm fattar inte hur jag kunde glömma det eller helt ärligt så hade jag inte en aning om att det var i dag jag skulle dit men men fick ny tid i morgon! Snacka om vimsig man är!!
YES YES!!
Ja ja men till saken nu är jag a super star eller jag luktar i alla fall som en ha ha min älskade parfym damp ner i brevlådan i dag.. som jag längtat!! Drömmen var väl kanske att få se ut som PARIS HILTON när man sprayade på den men testade å det blev inte så men är tok nöjd med doften... IM IN LOVE!!

Har ni luktat på den parfymen? Testa om ni inte gjort det, ni kommer bli överraskade å nöjda!



PARIS HILTON
HEIRLESS



Köpte den på
 www.parfym.se
Tokbilliga parfymer där!

Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Tackar! ^^

2009-01-08 @ 20:39:35
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0