Saknat mig?

Hejhej! Har ni saknat mig? He he det har ni va? Jag skrev ju inte på hela dagen i går å det är ovanligt när det gäller mig men jag hade Hassans syster här så vi gjorde lite annat! :) Men nu är jag tillbaka igen!
Vi spelade kort i går i Gävle till kl var ett på natten och somnade väl inte förren i tretiden så i morse sov Fiffi till halv tolv... ja det är sant!! HALV TOLV! Det var några år sen det :)
Men nu är jag vaken å längtar tills min Simon kommer hem igen! Har varit en lång helg utan han!! Längtar nu till han kommer så jag får pussa på han lite och i kväll ska vi ha myskväll med chips har Simon bestämt och klart han ska få ha det!!!
Nu är det strax dax för lunch.. hmm så jobbigt att komma på vad man ska laga jämmt!                                                     Någon som har nå lunch förslag??

Ses sen!
Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Tack så jättemkt! :)

Din är också fin.



Åhh luncförslag.

Ja, tonfisksallad med pasta? Eller kanske något i stil med potatis, fisk å sås?:)

2009-01-11 @ 12:38:58
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0