Sängliggande

Ja precis.. Kände redan i natt att det var nå tok med magen sen i morse trodde jag bara att det var för mycket kaffe. Skulle in till stan å käka lunch med min kompis Jessica så jag tog en dusch och trodde jag skulle må bättre och stack iväg till stan. Vi var på Dollar Store och Rusta sen så stack vi och skulle äta.. jag tog en sallad men klarade inte ens av att äta hela den så jag lära åka hem. Ringde min mamma så hon hätade Simon i från skolan. Jag gick och la mig men spyan i halsen typ och somnade.. har bara fått gått på toa typ 100 ggr men ingen spya än... Sover och har ont i hela kroppen så nu lär jag sova vidare för det här var jobbigt det!

Får fixa bloggen när jag blir piggare!

En alvedon nu se kväller för Fiffi nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0