Sovmorgon

Jo pyttsan ingen sovmorgon här inte! Vi skulle passa på å sova länge i dag eftersom Simon sover hos sin mormor men nu är kl 09.00 å man är redan vaken.. kan inte sova länge längre... hmm undra varför? Jo det är väl åldern skulle jag tro :) Tråkigt är det när man verkligen vill sova men man bara ligger och vrider och vänder sig å försöker somna om men det går absolut inte. Men men nu är man uppe å det är en ny dag och frågan är ju vad man ska hitta på i dag?
Någon som har något förslag??
Kanske man ska ta bort julen här hemma men vet inte om jag orkar... Äh vi får väl se vad vi hittar på!
Längtar i alla fall tills min parfym kommer med posten.. den luktar hur gott som hellst, den luktar lixom nytvättad fräsch ja helt underbart!! I Love it :)

Fick nya H&M katalogen i går men ville inte kolla så noga i den för jag måste gå ner i vikt först!
Får sån ångest när jag kollar på nya kläder som jag så gärna vill ha men som skulle sitta såå jävla fult på min tjocka kropp!!! Faaaan måste verkligen gå ner lite i vikt nu, måste bli smal å snygg!! Men hur jag man för att gå ner i vikt?? Jag kan ju bara inte!!

Hej då från en tjockis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0