Tok tokigare tokigast

Blev ingen bio i dag blev bjuden på mat hos Jessica och Rikard i stället! Jag fick potatisgratäng och grillat kött! Så gott! Mina bästa vänner är dom det, kännt dom typ hela livet..Helt klart dom bästa!!!
Vi åt så vi nästan sprack sen stack jag och Jessica ut och åkte lite sen nu har jag kommit hem och Hassan har precis oxå kommit hem efter sitt extra skift! Mamma ringde nyss och sa att Simon blivit sjuk där hemma men han ville så gärna stanna kvar för han hoppas på att han hinner bli frisk över natten så han äntligen får åka skridskor på Jernvallen i morgon för det har han ju sett fram emot. Hoppas han blir piggare nu mi lilla älskling! Hade helst viljat att han skulle varit hemma hos mig nu när han är sjuk men jag vet ju att mamma kan ta hant om han och att han har det bra där.. Litar på mamsen ja :)

Här kommer lite bilder från bilresan från kupolen och mina nya naglar!


   
Mee                 Syster



Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad fina naglarna blev! :)

2009-01-19 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0