Torsdag

Godmorgon!
Nu sitter man här i soffan å slappar, Anthon (simons kompis) är här hemma med mig en stund för han är sjuk och mamma Jessica skulle till doktorn en sväng så nu sitter vi i soffan men en varsin dator i knä och har precis kokat te med honung i :) I dag så är Hassan i stockholm med jobbet hela dagen och kommer inte hem förrän sent i kväll så jag och Simon ska ha en dag för oss själva efter skolan! Vi ska åka till frissan och sen till Valbo och handla nya kläder till han och käka lite! Ska bli mysigt att få ha en dag för oss själva sen har vi bestämt att vi ska ligga i min säng å kolla på barnprogrammen och han ska få somna där i kväll å det är lyx det tycker han!!
Gårdagens skoter tur var perfekt förutom att lederna här nu är rätt sönder körda å guppiga så det är svårt att köra på vissa ställen men vissa ställen är fortfarande hur härliga som hellst! Fasiken vad vi körde i går å jäklar vad duktiga vi är jag och Jessica :) Nu ni grabbarna här i Kungsgården så kör vi snart om er i alla fall hänger vi på er lätt nu!! Vi har så himla roligt jag och Jessica när vi sticker ut för oss själva! Så stolta över oss och vi hittade bra i går oxå men vi vill ha lite till snö nu så vi får träna upp oss så vi kör i från grabbarna! :)


Till världens bästa mamma!
Tack tack för du finns och hjälper oss så mycket.
Utan dig har jag och Simon inte kunnat gjort det vi ska i dag!
Tack tack för bidraget och tack för att vi ska få ha en dag för oss själva!
Älskar dig världens bästa lilla mamma!

Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0