Trött på det här nu!!

Nu är klockan strax åtta och har precis stoppat om en liten trött och slut Simon. Han var uppe till ca 01.30 i natt så gissa om han var trött nu?? :)
I morgon så ska han få följa med sin mormor och tobbe på Saik match så det blir en sen kväller för han i morgon oxå.

Men vet ni vad jag är trött på nu? Jo julen alla julsaker, granen å allt småpynt!!!
Vill bara ta bort det nu å få fint å ordning här hemma igen men visst det är jätte mysigt med jul, pynt och granen och sånt men gud vad jag tröttnar på det fort!! alltid lika mysig när man få ta fram allt det där som hör julen till men det är ju så härligt att få ta bort det igen. Tur det bara är en gång om året! Eller vad tycker ni?

Nu ska jag hoppa i pyjamasen å slänga mig i soffan raklång för nu är soffan bara min för en stund så lika bra att passa på innan fler sätter sig i den! Våran lilla älskade pytte soffa ska förhoppningsvis någon gång under det här året begravas eller kanske den kan göra någon ensamstående eller några som bara vill sitta i soffan lycklig!
I den här familjen så vill vi ha en liggvänlig soffa som är stor maffig och ska även räcka till om man vill ha gäster här!!



Älskade soffa!
Hoppas du snart är ett minne blott för vår familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0