Trött på mode bloggar!

Hmm sitter å läser lite bloggar men fan alla skriver ju bara om mode, kläder och speciellt inne nu är ju dagens outfit... Börjar bli riktigt less på dom nu.. jag vill ju läsa om nå roligt å intressant! Ja jag vet jag är inte som alla andra men tycker tyvär det börjar bli riktigt tjatigt att se hur alla klär sig från morgon till kväll! Å inte nog med allt sånt för alla klär sig lika oxå... kom igen nu kom på nått nytt tack! Å frågan är hur fan orkar dom klä upp sig så hela tiden, varje dag? Finns det ingen som tycker om att gå i mysboxor? osminkad? okammad? eller bara slappa i pyjamas kanske? Är jag helt ensam om att vara slapp kanske? Om någon vet någon riktigt bra blogg så tippsa mig gärna tack för nu är jag trött på det hära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0