Har du ...

har du inom 48 timmar:

pussat någon? Ja
blivit pussad? Ja
druckit alkohol? Nej
sovit? Jajjamensan
ätit? Klart jag har
druckit? Det oxå
räckt fuck you åt någon? Nope
slått nån? Nej
gråtit? Nej
skrattat? Ja
kramat någon? Ja
varit sur? Inte vad jag kommer i håg

Just nu: Slappar

saknar du någon? Nej, har dom jag vill ha omkring mig.
älskar du någon? Ja
är du kär? Ha ha ja men inte nykär :)
gillar du någon? Många
är du hungrig? Faktiskt inte
är du törstig? Nej
är du trött? Oftast
är du glad? nej
är du ledsen? Nä nä
är du nervös inför något? Nej
vad gör du om en timme? Kvällsmat
3 timmar? Nattar min son
fyra? Soffläge
vilken är din favoritfärg? Röd, brun
Vilken är din naturliga hårfärg? Mörkblont
vilken är din ögonfärg? Grönblå
pratade du senast med? Jessica
ringde du senast? Jessica
lång är du? 1,69
Hur mycket väger du? To mutch
och tillsist, vad är ditt namn? Anna-sofia ( Fia )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0