Valbo och löss

Nu har jag min lilla syster och Hassans syster varit i Valbo på shoppingtur.. hmm inte för jag handla så mycket men skönt att komma ut en stund!
Blev i alla fall en sväng på Mc Donalds innan shoppingturen så vi fick fylla på krafterna för Valbo rundan! :)

Nu har vi precis kommit hem å då pratade jag med min vän som oxå har en son som leker med min Simon.. Å gissa vad jo det går så mycket löss på barnens skola och hennes barn hade nu oxå fått det... bara gruvar mig nu för att kolla igenom Simons hår på Söndag när han kommer hem i från sin pappa! Hoppas verkligen inte han har!!!!

Nä glömm lössen för en stund för nu är det filmtajm här hemma!


Kommentarer
Postat av: Jossan

taack =) vem är du ? =P puss

2009-01-10 @ 17:27:05
URL: http://jossda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0