Vill bort.....

Vill så gärna åka bort.. hitta på någonting! Behöver komma bort lite känner jag! Blir tokig av att gå här hemma bara!
Funderar om jag och Hassan ska hitta på något på fredag för då ska Simon till sin mormor och sova där för dom ska på fotbollsmatch. Jag och Hassan skulle verkligen behöva göra något själva men fråga är ju vad man ska hitta på..
Någon som har nå bra tips/förslag på vad man kan åka, göra eller hitta på?
Snälla hjälp oss för själva har vi inte en aning och jag tänkte överaska Hassan med något men kommer ju fan inte på något!
Vad skulle ni gjort för att överaska någon ni älskar?

Kommentarer
Postat av: Moni

sv: hej vännen min. nu är jag närvarande här på bloggen igen hehe känt mig lite frånvarande har haft så mycket.. blir ännu mer nu när skolan har börjat. suck men men back to verkligeheten :) annars har du det bra? skulle me behöva komma iväg någonstans men de blir den 13 februari. mammsi o jag ska te sthlm. en tjejweekend.. :) pusspuss

2009-01-12 @ 17:28:52
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tack så mycket!



Jag är så peppad, så det är träning på allvar just nu =)



kram kram

2009-01-12 @ 18:36:17
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0