Kungsgården eller Detroit.. Det var frågan..




Godmorgon Tisdag!
Vi hade vår i går och solen sken för fullt, tog en promenad i tunna jackan i går men i dag när man klev upp är det minusgrader och snön yr för fullt! Hmm brukar gilla att det snöar men skotern körde jag ju sönder sist och hade hoppats att få laga den till nästa vinter för hade hoppats att skoter säsongen var över men det verkar inte bättre än att vi måste laga den nu och ut och köra på igen! Men jag känner nog att våren skulle sitta fint nu jag oxå, vi har haft en otroligt bra vinter här och vi har hunnit med massor av skoter turer så jag känner mig nöjd med vintern för den här gången å nu vill jag ha VÅR!


Funderar fortfarande om jag ska följa med till Detroit men tänker så det knakar..... Inte tagit mitt beslut än!


Coffie Tajm!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, jag bor inte där utan det är ett slott. Vad ska du hitta på idag då? :)

2009-03-10 @ 08:46:23
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0