Lycka till grabbar!

Här har det varit dålig uppdatering på länge men har absolut inte kännt för att blogga! Varit mycket med allt annat nu å då orkar jag inte ens tänka på bloggen. Känner fortfarande inte för att skriva här och vet inte riktigt vad jag ska skriva....
veckan som gått har i alla fall varit full men andra saker och tankar. Var i alla fall i fredags på två rättegångar som mina "vänner" var inblandade i. Det gick bra för dom båda lär jag ju säga, bättre än jag trott men ingen av dom är klara än och fortsätter nästa vecka. Det är i alla fall hemskt att se någon av sin vän sitta där med handbojjor och man ser hur livet just rasat för dom men självklart så tycker jag man ska få sona sitt brott om man nu begått det?? Det var en jobbig fredag med gråt för vissa och en klump i magen hade vi nog allihopa. Ena rättegången var det stor polisbevakning av och man lära gå igenom metalldetektor och klä av sig ytterkläderna på.. Alkoholtest och  legitimations visning. Poliserna var rädd för en fritagning av den anhållne under rättegången men inget sånt hände i alla fall. Den rättegången var jobbigast och jag ville inte se min "vän" i ögonen för då visste jag att tårarna skulle komma... Svårt att se min vän i den sittsen kan jag säga. Den andra rättegången blev en flopp som tidningarna sa efteråt, han var misstänkt för grov misshandel men under rättegången så ändrades allt och vittnena behövde inte ens vittna längre för alla förstod att det var lönlöst att få dit den misstänkta för grovmisshandel, blev misshandel han nu sitter för och på tisdag fortsätter den rättegången!
Hoppas det går bra för dom två nu och jag vet att dom är starka och kan klara sin tid där dom kommer att hamna.

Lycka till nu grabbar!

Kommentarer
Postat av: Patrik krook

Hej hej! Var ett tag sen nu :) hoppas allt är bra med dig och att livet flyter på :)



Kramen

2009-03-23 @ 08:32:51
URL: http://patrikkrook.blogspot.com
Postat av: Cristian

Oj, hoppas att saker löser sig för dig vännen! :)



Ta hand om dig!

2009-03-25 @ 02:21:06
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Maja

Förstår inte riktigt vad det handlar om, men låter jobbigt. förstår att du har andra saker att tänka på. Du får uppdatera när du orkar. sköt om dig. Tråkigt o höra om dina vänner.

2009-03-26 @ 18:14:49
URL: http://www.hotmail.com
Postat av: Amanda

Jag vet vad du menar, mycket känns tungt och man tappar lusten att skriva. Hoppas att det blir bättre :)

2009-03-27 @ 12:04:02
URL: http://mandaapandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt bra med dig en kväll som denna? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 23:20:51
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0